Problemi cumuni di rollu

U rollu hè un strumentu chì face chì u metale pruduce a deformazione plastica.Hè una parte di cunsumu impurtante chì determina l'efficienza di u laminatore è a qualità di i prudutti rotulati.U rollu hè una parte impurtante di u mulinu in u mulinu.A pressione prodotta da un paru o un gruppu di rotuli hè utilizatu per rotulà l'azzaru.Sopporta principarmenti i carichi dinamichi è statici, l'usura è i cambiamenti di temperatura durante u rolling.
Di solitu usamu dui tipi di rotuli, rotulu friddu è rotulu caldu.
Ci hè parechje tippi di materiali per i rotuli friddi, cum'è 9Cr, 9cr2,9crv, 8crmov, etc. Ci sò duie esigenze per stu tipu di rotulu.
1: A superficia di u rollu deve esse spenta
2: A durezza di a superficia deve esse hs45 ~ 105.
I materiali pruduciutu da rotuli caldi sò generalmente 60CrMnMo, 55mn2, etc. Stu tipu di rotulu hè utilizatu in una larga gamma di campi.Si pò ièssiri usatu in qualchi trasfurmazioni, cum'è azzaru rùbbrica, azzaru bar, azzaru deformatu, filu high-vitezza, pipa d'acciaio senza saldatura, billetta, etc si porta una forza forti rolling, usu severu è fatigue termale.Inoltre, u rollu caldu travaglia à alta temperatura è permette l'usura di u diametru in a carica di travagliu unità.Per quessa, ùn hà micca bisognu di durezza di a superficia, ma solu di alta forza, tenacità è resistenza à u calore.U rollu di laminazione in caldu hè solu nurmalizatu o spentu in tuttu, è a durezza di a superficia serà hb190 ~ 270.
Forme di fallimentu cumuni è cause di rotuli sò i seguenti:
1. Cracks.
I cracks di u roller sò principalmente causati da una pressione lucali eccessiva è un rapidu rinfrescante è riscaldamentu di u roller.Nant'à u mulinu di laminazione, se a bocca di l'emulsione hè bluccata, risultatu in condizioni di rinfrescamentu lucale poveri di u rollu, i cracke saranu.A causa di a bassa temperatura in l'inguernu, i cracks sò più prubabile di accade chì in l'estiu.
2. Sbucciatura.
Se u crack cuntinueghja à sviluppà, si formarà bloccu o foglia peeling.Quelli cù peeling ligeru ponu cuntinuà à aduprà dopu à regrinding, è i rotuli cù peeling seriu seranu scrapped.
3. Disegna una fossa.
A marcatura di a fossa hè principarmenti perchè l'unione di saldatura di l'acciaio di striscia o altre sundries entra in u mulinu di laminazione, per quessa chì a superficia di u rollu hè marcata cù fossi di diverse forme.In generale, i rotuli cù fossi deve esse rimpiazzati.In casu di scarsa qualità di saldatura di l'acciaio di striscia, quandu l'operazione di laminazione passa a saldatura, deve esse alzata è pressata per prevene u graffiu di fossa.
4. Stick the roll.
U mutivu di appiccicà u rotulu hè chì durante u prucessu di laminazione à friddu, si prisentanu frammenti rotti, plegamenti d'onda è bordi rotti, è quandu si verificanu l'alta pressione è a temperatura istantanea alta, hè assai faciule di furmà u ligame trà a striscia d'acciaio è u rotulu. , risultatu in danni di piccula zona à u rollu.Attraversu a macinazione, u rullu pò esse usatu di novu dopu chì a crepa di a superficia hè eliminata, ma a so vita di serviziu hè ovviamente ridutta, è hè faciule da sbuchjarà in l'usu futuru.
5. Roller.
U rotulu di sliver hè principalmente causatu da una riduzzione eccessiva, risultatu in doppia pelle o ligera plegamentu di l'acciaio di striscia è a deviazione di l'acciaio di striscia.Quandu u roll stranding hè seriu, u roll sticking si verifica è a striscia d'acciaio hè crepata.Quandu u roller hè ligeramente curvatu, ci sò tracce nantu à a striscia d'acciaio è u roller.
6. Roll break.
I causi principali di a frattura di u rollu sò l'overpressure (vale à dì a pressione di rolling eccessiva), i difetti in u rollu (inclusioni non metalliche, bolle, etc.) è u campu di stress causatu da a temperatura di u rollu irregolare.


Tempu di posta: 08-06-2022