Tecnulugia di purificazione di gas di scarico di l'ingegneria di rulli d'acciaio

I prudutti di laminazione di l'acciaio sò una varietà di prudutti, è i prucessi di trattamentu diffirenti pruducianu gasi di scarti dannusu chì causanu a contaminazione ambientale, chì ùn solu causanu danni à a salute umana, ma ancu causanu effetti negativi nantu à a qualità di l'equipaggiu è i prudutti. Tuttavia, prima di l'anni 1980 ùn ci era guasi un altru sistema di trattamentu di gas di scarico per l'ingegneria di rulli d'acciaio, eccettu per u sistema di purificazione di u cisterna di lavatu à l'acidu.

Cù a migliione di e norme naziunali di emissioni di inquinanti in l'aria è di i normi di sanità ambientale, a cuscenza publica di a prutezzione di l'ambiente è a cuscenza rinfurzata di i prublemi di cunsumu d'energia, è ancu u cambiamentu di u prucessu di laminazione di l'acciaio è a migliione di a velocità di l'operazione di l'equipaggiu, cumu risolve. u prublema di a contaminazione ambientale di laminazione di l'acciaio hè stata sempre più cuncernata da più persone. L'imprese di ferru è di l'azzaru anu aumentatu l'investimentu in u trattamentu di u gasu di u gasu di l'acciaio, hà stabilitu un sistema di purificazione senza u sistema di purificazione di u gasu, è riformatu a purificazione di u gasu abbandunatu. system.All questu hà purtatu opportunità di cummerciale à u travagliu di prutezzione di l'ambiente, è ancu mette in avanti esigenze più elevate. Stu rende u disignu di u sistema di purificazione di gas di scarti micca solu per risponde à i bisogni di prutezzione di l'ambiente, ma ancu secondu e diverse caratteristiche di ogni prughjettu è i bisogni di i clienti, in u risparmiu di l'investimentu, u cunsumu d'energia di salvezza, a sicurità di u sistema è a fiducia di trè aspetti di equilibriu cumpletu, per truvà a suluzione megliu.

sagasdbs

Copertura esclusiva per sifone di fume
Copertura di purificazione di gas di scarti hè impurtante in u sistema cum'è l'equipaggiu core di purificazione di gas di scarti. A causa di a situazione cumplessa intornu à u mulinu, hè più difficiuli di disignà e trappule di gas di fumu. a cullizzioni di u gasu di fume à u massimu, è micca à fà u gasu di scarico overflow da a tappa di fumu, ma dinù à facilità u funziunamentu di u funziunamentu di prucessu di laminazione azzaru, è in ordine per salvà investimentu, a tappa deve esse u più chjucu pussibule. .repeatedly discussed with the rolling mill operatore nantu à u prucessu di funziunamentu nurmali, abitudini di funziunamentu, u funziunamentu di u funziunamentu di u funziunamentu di u funziunamentu, esigenze di mantenimentu di l'equipaggiu, è misurata in u situ, stallate una porta veloce per l'equipaggiu per osservà u funziunamentu di l'unità è eliminà rapidamente i picculi. difetti, riducendu u tempu di parcheghju è migliurà l'efficienza di a produzzione.

Cuncepisce diversi sistemi di purificazione di gas di scarico assuciati cù diverse apparecchiature di purificazione
In particulare, include u sistema di purificazione di gas di fume di laminazione calda di strisce di piastra, laminazione cuntinuu, laminazione à freddo, macchina livellatrice è saldatrice, linea di decapaggio continua, sezione di pulizia di ritirata cuntinuu è unità galvanizzata, purificazione di gas di scarti di stanza di rivestimentu di culore. , è u sistemu di rimuzzioni di polvara di straightening scale breaker, etc.These linee di pruduzzione pruducia gas di scariche chì cuntenenu diversi cumpunenti diffirenti, cum'è nebbia d'oliu, polvara, gas àcitu, gas alkali, è volatiles di solventi organici.MCC Jingcheng esperti tecnichi per diverse gas di scarico, currisponde à diverse apparecchiature di purificazione, da u trattamentu di ogni tipu di torre di lavatura di nebbia acidu-alcalina à u trattamentu di u dispositivu di adsorbimentu di carbone attivatu di materia urganica, da u filtru di nebbia d'oliu à u trattamentu di nebbia d'acqua, polvera bagnata, raccoltore di polveri in plastica, cuncepisce u sistema di purificazione chì risponde à i bisogni, trasfurmazioni. cuncintrazione di emissioni di polveri da 100mg / Nm3 à 10mg / Nm3, assai più altu ch'è i standardi naziunali di prutezzione ambientale. Inoltre, l'ingegnere di l'equipaggiu hà ancu sviluppatu una seria di trattamentu di polvera di prudutti di cullettori di polveri di sacchetti di tela, applicabile à esigenze di sistema di dimensioni diverse, per risponde à i requisiti naziunali di prutezzione di l'ambiente è di sanità ambientale.

Tecnulugia di refrigerazione à vapore / gasu di scarti
In l'energia sempre più preziosa di l'oghje, l'energia deve esse distribuita è utilizata più efficacemente chè mai. In i zoni chì necessitanu di riscaldamentu, dopu à u riscaldamentu invernale, u vapore per u riscaldamentu hè riccu. L'applicazione di a tecnulugia di refrigerazione di vapore hè effittivamenti applicata à u riccu vapuri di riscaldamentu in l'estiu. .L'acqua congelata hè prodotta da l'unità di refrigerazione di l'absorzione di bromuro di lithium cù steam cum'è a surgente di calore, chì hè utilizata in u sistema di climatizazione centralizata, rimpiazzà l'unità di climatizazione cù u putere cum'è fonte d'energia. .In quantu à u disignu di u sistema, l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua, l'equipaggiu di consegna / scarico, a pipa d'acqua è u duttu di l'aria ancu a spalla a funzione d'usu in l'invernu è l'estiu. acqua necessaria in winter.End equipaggiu per u ventu friddu in l'estiu, u ventu caldu in l'invernu.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022