U cuntrollu di u muvimentu di cisura volante

Cisaglia volantehè un cuntrollu di u muvimentu assai cumuni, è hè un pocu sfarente da camme elettroniche ordinarie.U cuncettu uriginale di camma elettronica hè di rimpiazzà a camma meccanica cù una struttura elettrica.hè una camma.Ma a quantità digitale ùn pò mai ghjunghje à a quantità analogica, è pò avvicinà solu infinitu.Cisori volanti è cisori volanti sò tramindui usati per lunghezze fissi, allora chì hè a diffarenza?

1. Se i cisori volanti correnu in una direzzione, ùn ci hè bisognu di cunsiderà a reversione, è i cisori volanti deve esse invertiti è cacciati.

2. A cistella volante pò aduprà u pulsu per aghjunghje a direzzione, ma a cistella perseguita ùn pò micca.Perchè, perchè a direzzione di l'aghjunzione di u pulsu hà un ritardu in l'aghjustamentu avanti è inversu, a direzzione di l'aghjunzione di u pulsu hà bisognu di spustà u pede di direzzione prima, è dopu u pede di impulsu.

Cisaglia volante

3. L'uggetti tagliati da i cisali volanti deve esse tagliati istantaneamente.Se u tagliu hè cuntinuu, certamenti pruvucarà danni meccanichi.Se u materiale hè relativamente grossu, allora cunsiderà perseguite.

Siconda, ancu s'è a cistella volante hè una camma elettronica, ùn hè micca una struttura di camma, ma usa solu u cuncettu di camma.Invece, a persecuzione hè più cum'è una camma.Inoltre, u mercatu di camma di camma elettronica hè cambiatu secondu i paràmetri.Questu hè u più grande vantaghju di a camma elettronica, chì pò esse appiicata à u tagliu di lunghezza di parechje specificazioni.Infine, cams ilittronica sò sempre camme ilittronica, chì ùn pò ghjunghje sin'à a precisione di cams miccanicu, è pò esse avvicinatu solu infinitu, micca 100% precisa.


Tempu di Postu: Jul-09-2022