Prucedure di mantenimentu di l'equipaggiu di Rolling Mill d'acciaio

Mantenimentu diazzarurolling mulinuriduttore di linea

1. Verificate i bulloni di ogni dipartimentu per assicurà chì l'accoppiamentu hè solidu è affidabile.

2. Spessu osservà u travagliu di l'indicatore di u flussu di l'oliu lubrificante, per assicurà chì u circuitu di l'oliu hè liscia, a pressione di l'oliu, u flussu hè abbastanza, è a pipeline, a valvula, u segellu è a superficia cumminata ùn anu micca perdite.

3. Verificate a cundizione di travagliu di ucuscinettispessu, senza calore, looseness è usu seriu, rumore anormali, è trattà cù i prublemi in tempu.

4. Verificate a cundizione di travagliu di l'ingranaggio, mantene a so trasmissione liscia, spessu apre u cupertu d'osservazione, verificate s'ellu u cuntattu di i denti, l'usura hè nurmale, s'ellu ogni groove flat in u nozzle oliu lubrificante hè tuttu liscia, è trattà cù u prublema in tempu.

riduttore

5. Verificate u flussu di l'oliu à traversu l'indicatore di u flussu d'oliu à l'entrata di ogni puntu di lubrificazione, è stabilisce u valore in u situ cum'è seguita.

Rolling ruvidariduttore: pressione di relè di prissioni0.15MPa per u normale.

Riduzzione di rollu mediu: pressione di relè di pressione0.15MPa per u normale.

Riduttore di pre-finitura: pressione di relè di pressione0.15MPa per u normale.

6. Verificate a temperatura di cuscinetti (tile) da u toccu a manu, a manu toccu u sediu di u tile o a fine di a tappa per circa 3 seconde senza sensu caldu hè normale, a temperatura hè troppu alta deve esse immediatamente infurmatu à l'attellu.

7. Aduprate l'agulla di l'audizione per cuntattà u sediu di u cuscinettu (tile) per sente u sonu di u muvimentu, nisun rumore anormale hè normale, u sonu deve esse informatu immediatamente à l'attellu.


Tempu di Postu: Mar-09-2023