Chì ci hè a diffarenza trà un furnace di fusione di cobre à frequenza intermedia è un furnace di fusione di cobre à oliu?

In generale, u scopu principale di ufornu elettricu di media frequenzaU furnace di fusione di ramu hè a fusione di materiali metallichi di ramu.U scopu principale di u furnace di fusione di ramu in oliu hè a fusione di materiali metallichi di ramu.Hè assai còmuda di stallà è operà.

Furnace di fusione di rame, Furnace elettricu di media frequenza, fornu di fusione di rame, l'alimentazione hè 80 ~ 2500KkW, a capacità di fusione hè 0.05T-5T, è l'efficienza hè alta.prucessu.

I forni di fusione di rame attualmente richiesti in u mercatu sò generalmente basati nantu à e so esigenze di prucessu (per materie prime è qualità di produttu), di solitu rame è ottone o leghe di rame cum'è materie prime.I prudutti cumunimenti usati dopu a fusione di rame includenu barre di rame, lingotti di rame, plotone di rame, parti di prudutti elettronici, etc.In generale, e fabbriche chì utilizanu una piccula quantità di rame o fabbriche chì ùn anu micca esigenze elevate nantu à a qualità di i prudutti di ramu ponu utilizà picculi convertitori di fusione di cobre.

Furnace à frequenza intermedia

Attualmente, u disignu è a fabricazione di u furnace di fusione di rame di freccia intermedia pò esse dichjaratu chì hè cumplettamente maturu in quantu à a tecnulugia. cuntinuità;per u riscaldamentu di billets d'extrusione di metalli non ferru, ancu i billetti di grande dimensione tendenu à utilizà riscaldamentu d'induzione di frequenza di putenza.Trend, adattatu per a fusione di una grande quantità di metalli o di pruduzzione, u tempu di fusione di ogni furnace hè di 20-30 minuti, è a vitezza di fusione di u puntu di fusione di metalli o di un crucible cù una piccula velocità di fusione serà più veloce.Facile à stallà, sicuru d'operare, è amparà in minuti, ùn hè micca necessariu prufessiunale.Pò esse vistu chì a tendenza di sviluppu di u furnace elettricu di freccia intermedia hè assai veloce.

U focu à l'oliufurnace di fusione di ramuhà una capacità di fusione ininterrotta di 24 ore, chì risparmia l'electricità è l'energia;hè cunvenutu à rimpiazzà i corpi furnace cù differente pesi, differente materiali, è differente metudi di partenza à scuntrà differente esigenze melting.Risparmio d'energia, trasportu convenientu, tempu di almacenamentu longu è trasfurmazioni convenienti.


Tempu di Postu: Aug-08-2022