Caratteristiche di travagliu è classificazione di i rulli

U rollu hè un prucessu di pruduzzione rolling da a forza di attritu formata trà u rolling roll in l'articulazione rolling è pruvuca a compressione per pruduce deformazione plastica. U scopu di u rolling hè di dà à u materiale rotulatu una certa forma, dimensione è prestazione. hè una parte impurtante chì cuntatti direttamente cù e parti rotulanti in u mulinu d'acciaio è provoca a deformazione plastica di u metallu.Hè ancu una parte di cunsumu.Hà un grande impattu nantu à l'indicatori di alta produzzione, alta qualità è cunsumu bassu in a produzzione di laminazione di l'acciaio.Per migliurà u prucessu di laminazione, i rulli nantu à l'apparecchi di rotulazione sò di solitu usati da casting o forging.Guangxi Runxiang Machinery and Equipment Manufacturing Co., Ltd., per assicurà a dumanda di cunsumu di pruduzzione di l'acciaio.

nfdd
asbd

I.Caratteristiche di travagliu di u roller

1) Si pò suppurtà una grande pressione di laminazione è torque quandu u travagliu, è qualchì volta anu carica dinamica, cum'è quandu u mulino di laminazione iniziale travaglia, u rullu porta una grande forza d'inerzia è impattu.
2) Pò travaglià in alta temperatura o variazione di alta temperatura. A causa di l'alta temperatura di rotazione è di l'acqua di rinfrescante, u rotulu hè rotatu, caldu è friddu, cusì crepe è cracke sò prudutte gradualmente sottu u stress alternante. A pressione di u friddu hè assai pisanti, cusì e cundizioni di travagliu sò ancu assai pisanti.
3) Cum'è u rollu hè sempre purtatu durante u rolling, a qualità di i pezzi di rollu è a vita di u rolling.

sfdbnrfh

II.Classificazione di rulli

Pò esse divisu in trè tippi per tipu di mulinu.
1. Hole-tipu rotulu veni usatu pi rolling grande, mediu, picculu, vari tipi di azzaru, filu è primariu rolling billette, cù un groove rolling incisa nant'à u rollu à furmà i parti rolling.
2. U rollu di mulinu di cinturione flat rolling plate appartene à sta categuria.Per assicurà chì e parte di u rollu anu un bonu tipu di piastra, a superficia di u rollu hè fatta in un tipu di rotulu ligeramente cunvessu o cuncavu.
3. Roller speciale Hè adupratu per perforatori, mulini di rota è altri rulli speciali, è i rulli anu diverse forme.

gn3rqw

Tempu di Postu: 04-Jan-2022