Faafoega o le felefele solo

Sele leleo se fa'atonuga masani, ma e ese teisi mai kamela fa'aeletonika masani.O le uluai manatu o le kamela eletise o le suia lea o le masini masini ma le fausaga eletise.o se cam.Ae o le numera numera e le mafai ona oʻo atu i le aofaʻi analog, ma e mafai ona faʻalatalata e le gata.O sele lele ma sele lele e fa'aoga uma mo uumi tumau, o le a la le eseesega?

1. Afai e taufetuli sele e lele i le itu e tasi, e leai se mea e tatau ona mafaufau i le toe fesuiai, ma e tatau ona liliu ese ma tuli i tua.

2. E mafai e le sele lele ona fa'aoga le pulupulu e fa'aopoopo ai le itu, ae le mafai e le sele tuli.Aisea, talu ai ona o le faʻaopoopoga o le pulupulu o loʻo i ai le tuai i le agai i luma ma le fesuiaʻi suiga, o le faʻaopoopoga o le pulupulu e manaʻomia ona faʻagasolo muamua le vae, ona sosoo ai lea ma le vae o le fatu.

Sele Faalele

3. O mea e tipi e sele lele e tatau ona tipi vave.Afai e faʻaauau pea le tipi, e mautinoa lava e mafua ai le faʻaleagaina o masini.Afai o le mea e fai si mafiafia, ona mafaufau lea e tuli.

Lona lua, e ui lava o le sele lele o se kamela eletise, e le o se fausaga faʻapipiʻi, ae naʻo le faʻaaogaina o le cam concept.Nai lo lena, o le tuli e pei o se cam.E le gata i lea, o le maketi cam o le kamela eletise o loʻo suia e tusa ai ma faʻasologa.O le mea sili lea ona lelei o le kamela eletise, lea e mafai ona faʻaogaina i le umi o le tipiina o le tele o faʻamatalaga.Ma le mea mulimuli, o kamela eletise e masani lava o kamela eletise, e le mafai ona ausia le saʻo o masini faʻainisinia, ma e mafai ona faʻalatalata e le gata, ae le 100% saʻo.


Taimi meli: Iul-09-2022