Prucedure di Manutenzione Per l'Area di Alimentazione Calda di Laminazione d'acciaio

1.Ulaminazione d'acciaio ci vole à verificà a tightness di i rulli di alimentazione calda, rulli di entrata basa di pede bulloni, piastra di guida laterale fissazione bulloni è altri bulloni di cunnessione ogni ghjornu, è s'ellu ci hè ogni loosening, si deve esse trattatu in tempu.

2.Verificate a cundizione di lubrificazione di u rollersede di cuscinettiè l'approvvigionamentu d'acqua è a cundizione di drenaje di u sediu di cuscinetti à rulli regularmente, una volta à mese.

3.Verificate l'usura, i cracke è a cundizione di tiratura di i capelli di a superficia di u corpu di trasportatore di rulli una volta à settimana.

4.A scatula di ingranaggi dimutore di riduzzione deve esse apertu una volta ogni 6 mesi per verificà l'usura di l'ingranaggi è rimpiazzà u lubricant, è u sigillo di a scatula di ingranaggi deve ancu esse rimpiazzatu regularmente.

mutore di riduzzione

5.Spazzate l'ossidu di ferru sottu u trasportatore à rulli di alimentazione calda, a tavola elevatrice è u trasportatore à rulli di furnace una volta à settimana.

6.Verificate l'usura di l'accoppiamentu di u trasportatore di rulli di alimentazione calda è di u trasportatore di rulli di furnace una volta ogni 3 mesi.

7.Verificate ogni ghjornu s'ellu hè u bullone pede di a basa di umacchina di spinta d'acciaio hè scioltu;se l'asta di spinta d'acciaio hè deformata;s'ellu u cilindru idraulicu duveria travaglià in modu sensitivu è affidabile senza perdite d'oliu, se u cilindru idraulicu hè sincronizatu è s'ellu ci hè una fuga d'oliu, è se si trovanu prublemi, trattà cun elli in u tempu.

8.Verificate ogni ghjornu chì i bulloni di basa di a macchina di spinta d'acciaio sò allentati;u cilindru idraulicu duveria travaglià in modu affidabile è senza perdite d'oliu, sia u cilindru idraulicu sia sincronizatu, è s'ellu ci hè fuga d'oliu;se u trolley di spinta d'acciaio funziona normalmente.

Laminatura d'acciaio

9.Nisun bulloni di cunnessione sciolti di a tavola elevatrice;u muvimentu nurmale di u riduttore senza rumore, u livellu di l'oliu ùn deve esse più bassu di u limitu minimu di a marca di l'oliu;verificate a catena è sprocket per assicurà a trasmissione liscia, a catena hè adattata per u gradu di tightness, è spessu lubricate a catena.

10.Sia u dispusitivu pallet flat hè curriri lisu, ùn ci hè micca fenomenu scuzzulate, s'è i prublemi sopra deve esse subitu cuntattatu i pincers à rimpiazzà u dispusitivu paddle;lubricazione oliu regulare di u picculu fustu di u dispusitivu di pallet flat, una volta à settimana;

11.Hè l'artiglia di a pala di a tavola di billetta fredda dannata, hè u bullone di a piastra di pressione di a ferrovia stretta, u cilindru idraulicu duverebbe travaglià sensibule è affidabile è senza perdite d'oliu, u cilindru idraulicu hè sincronizatu, ùn ci hè micca perdite d'oliu.


Tempu di Postu: Mar-08-2023