siderurgia

Definizione di siderurgia: sguassate l'impurità in ghisa è scrap per l'ossidazione è aghjunghje una quantità approprita di elementi di lega per fà un azzaru cù alta forza, tenacità o altre proprietà speciale.Stu prucessu hè chjamatu "steelmaking".
Per alleati di carbone di ferru cù cuntenutu di carbone ≤ 2,0%, u significatu di 2,0% C in u diagramma di fasi di carbone di ferru.Alta temperatura: austenite, bona prestazione di travagliu caldu;Temperature normale: principalmente perlite.
Perchè a fabbricazione di l'acciaio: a ghisa porcina ùn pò micca esse largamente usata.Altu cuntenutu di carbone: senza austénite à alta temperatura;Poveru prestazione: duru è fragile, povira tenacità, scarsa prestazione di saldatura, incapaci di processà;Molte impurità: altu cuntenutu di S, P è inclusi.
Elementi cumuni in acciaio: cinque elementi: C, Mn, s, P è Si (necessariu).Altri elementi: V, Cr, Ni, Ti, Cu, etc. (sicondu a qualità di l'acciaio).Motivi esistenti: ① limitazione di prucessu: s è P ùn ponu micca esse eliminati cumplettamente;② Residu di materia prima: residu di rottami Cu, Zn;③ Proprietà migliorate: Mn migliurà a forza è Al raffina u granu.Elementu cuntenutu: ① esigenze standard naziunali: GB;② Standard Enterprise: determinatu da l'impresa;③ Altri standard naziunali: swrch82b (Giappone).
U compitu principalu di a fabbricazione di l'acciaio: u compitu principalu di a fabbricazione di l'acciaio hè di raffinà u ferru fusu è l'acciaio di rottami in acciaio cù a cumpusizioni chimica necessaria, è fà avè certe proprietà fisicochimiche è meccaniche.U compitu principalu hè riassuntu cum'è "quattru eliminazione, dui rimuzzioni è dui aghjustamenti".
4. Decarbonization, desulfurization, dephosphorization è deoxidation;
Due rimozione: eliminazione di gasi dannosi è impurità;
Dui aghjustamenti: aghjustate a temperatura di l'acciaio liquidu è a cumpusizioni di a lega.


Tempu di Postu: Apr-26-2022