fai uamea

Uiga o le u'amea: aveese mea le mama i totonu o le uʻamea puaa ma faʻamaʻi e ala i le faʻamaʻiina ma faʻaopopo se aofaʻi talafeagai o elemene uʻamea e fai ai se sila ma le malosi maualuga, faigata poʻo isi mea faʻapitoa.O lenei faiga ua ta'ua o le “umea”.
Mo uʻamea carbon alloys ma carbon anotusi ≤ 2.0%, o le taua o le 2.0% C i le uʻamea carbon vaega ata.maualuga le vevela: austenite, lelei galuega galue vevela;O le vevela masani: e masani lava pearlite.
Aisea e fai ai u'amea: e le mafai ona fa'aoga lautele le u'amea puaa.maualuga carbon anotusi: leai austenite i le vevela maualuga;Le lelei le faʻatinoga: faigata ma maʻaleʻale, le lelei le faʻamalosi, le lelei o le faʻaogaina, le mafai ona faʻagasolo;Le tele o mea leaga: maualuga mea o loʻo i totonu o le S, P ma mea faʻapipiʻi.
Elemene masani i le uamea: lima elemene: C, Mn, s, P ma Si (manaomia).Isi elemene: V, Cr, Ni, Ti, Cu, ma isi. (e tusa ai ma le sila uamea).Mafua'aga o lo'o iai: ① tapula'a fa'agaioiga: s ma le P e le mafai ona aveese atoa;② Toega o mea mata'utia: Toega mea'ai Cu, Zn;③ Faʻaleleia meatotino: Mn faʻaleleia le malosi ma Al faʻamamaina le saito.Elemene anotusi: ① tulaga manaomia tulaga faaleatunuu: GB;② Atinaʻe tulaga: fuafuaina e le atinaʻe;③ Isi tulaga fa'ale-atunuu: swrch82b (Iapani).
O le galuega autu o le u'amea: o le galuega autu o le u'amea o le fa'amama u'amea u'amea ma u'amea u'amea i u'amea fa'atasi ai ma vaila'au mana'omia, ma ia i ai ni mea fa'apitoa fa'aletino ma masini.O le galuega autu o loʻo aoteleina o le "fa aveese, lua aveese ma lua fetuunaiga".
4. Decarbonization, desulfurization, dephosphorization ma deoxidation;
Lua aveese: aveese kasa leaga ma le mama;
E lua fetuutuunaiga: fetuutuunai le vevela uʻamea vai ma le faʻafefiloi.


Taimi meli: Apr-26-2022