Chì sò e caratteristiche di i laminati continui per u prucessu di laminazione di barre?

Attualmente, a Cina hà sempre un picculu numeru di mini-laminazione horizontale, ci sò ancu uni pochi di mini-laminazione semi-cuntinuu, ma a maiò parte sò mini-laminazione cuntinui.

E caratteristiche dilaminatoi continuisò.

(1) billet cuntinuu casting cum'è materia prima, un focu rotulatu in, bassi costi di pruduzzioni.

(2) cuntinuu casting è riscaldamentu furnace cumpattu arrangiamentu, cuntinuu casting billet installazione calda alimentazione calda, risparmiu energia sin'à 30% -45%.

laminazione cuntinuu

(3) Passufornu di riscaldamenturiscaldamentu, riscaldamentu uniforme, altu gradu d'automatizazione.

(4) Dispositiu di decalcificazione di l'acqua à alta pressione dopu à u furnace, chì migliurà a qualità di a superficia.

(5) A linea di rollu cù 18 stand disposti alternativamente in pianu / stand, è tutta a linea adopta un rollu senza torsione, cù menu accidenti di produzzione è alta efficienza.

(6) U mulinu adopta un mulinu di linea di tensione corta, una rigidità alta di u mulinu, un funziunamentu faciule di l'ajustamentu simmetricu di a fessura di u rollu, a rimpiazzamentu generale di u stand, u tipu di foru di rotulu è a guida trà i rotuli per aghjustà, menu aghjustamentu in linea.

(7) L'accionamentu principale di a linea di rotazione adopta un drive DC o un drive di regulazione di velocità AC per ottene una regulazione di a velocità continua di a velocità di a linea di rotazione.

(8) L'usu di u prucessu di slitting rolling per pruduce barre d'acciaio.

(9) L'usu dilettu friddu di tipu stepper, alta efficienza di rinfrescante, bona qualità di rinfrescante.

Cum'è u prucessu di laminazione in u rolling cuntinuu di più di 6 passa più tardi, hè faciule di pruduce splits, coda di pesci è altri fattori chì ùn sò micca favurevuli à u rolling mill rolling, altrimenti hè faciule di guidà l'entrata di carta, micca faciule di muzzicà è di carta. posizione di guida di uscita causata da l'ocurrenza di accidenti di rolling.In ordine per evitari l 'occurrence di accidenti laminazione generale linea di laminazione dopu ogni 6 mulini à mette acisaglia volanteusatu pi cutà a testa, tagliate a cuda oltri accidenti quandu rumpi lu mulinu à impedisce più espansione di l 'accidentu.

Picculu è mediu ligna azzaru ligna rolling bar hè generalmente stallatu dopu à l 'unità roughing area off-head, cusì u prucessu di dispusizione mulinu à cunsiderà u layout di l'area off-head.L'area di rotazione cuntinuu fora di a testa hè stallata principalmente per assicurà chì ulaminazione cuntinuumuzzicà in a vitezza è finisce u rolling out speed.

cisaglia volante

Per assicurà a precisione di a dimensione di u produttu trà e unità di finitura di a piccula barra, ci vole à stabilisce un certu nùmeru di manica in diretta per assicurà a rotazione senza tensione, in u layout di u mulinu deve ancu cunsiderà u layout di a manica live.Per assicurà a qualità di u produttu è evità i laminatori torsionali sò generalmente disposti in alternanza verticale / flat o flat / verticale.


Tempu di Postu: Oct-10-2022