Nantu à a diffarenza trà furnace di cunchiglia d'acciaio è furnace di cunchiglia d'aluminiu

Nantu à a diffarenza tràfurnace à cunchiglia d'acciaioè furnace di cunchiglia d'aluminiu
1. A vita di serviziu di furnace shell azzaru hè longu, più di 10 anni.A conductività magnetica hè bona, è u furnace di cunchiglia d'acciaio hè 3-5% più altu ch'è u furnace di cunchiglia d'aluminiu U puntu di pouring hè stabile, è l'angulu è a velocità pò esse assai boni.Cù una bona prestazione di sicurità è e boni caratteristiche, u duminiu strutturale di a cunchiglia d'acciaio deve esse sceltu per quelli chì anu un tunnellu più grande di 2T.
2. Furnace shell aluminium: struttura sèmplice.A vita di serviziu hè di 5 à 8 anni.Hè applicabile à a capacità di menu di 2 tunnellate.Ùn ci hè micca un magnetu di guida, un mecanismu di espulsione di fodera di furnace, una capa di mastice resistente à u focu, è a prestazione di sicurezza hè scarsa.Per esempiu, quandu un inseme di furnace di freccia media 5-ton hè pienu di ferru fusu, u pesu generale di l'equipaggiu righjunghji 8 à 10 tunnellate.Se a struttura di cunchiglia d'aluminiu hè sceltu è u riduttore rotate u corpu di u furnace à 95 gradi, u furnace tutale s'inclinerà in avanti è u rendiment di sicurezza hè assai poviru.U furnace di cunchiglia d'aluminiu hè adattatu per l'utilizatori chì cambianu a produzzione in pocu tempu, cù un picculu tunnellu.
3. I vantaghji di u furnace di cunchiglia d'azzaru sò chì hè forte è durable, bella è generosa, cù una grande capacità di furnace è una struttura rigida dura.Da a perspettiva di a sicurità di l'inclinazione di u furnace, u furnace di cunchiglia d'acciaio deve esse usatu quantu pussibule.
4. A bobina d'induzione di u jugulu fatta di l'azzaru di siliciu ghjoca u rolu di schermatura è emissione.A fuga di flussu magneticu hè ridutta, l'effettu termale hè migliuratu, a pruduzzioni hè aumentata, è u risparmiu d'energia hè di circa 5-8%.
5. L'esistenza di furnace cover reduces a perdita di calore è migliurà a sicurità di l'equipaggiu.
6. U furnace di cunchiglia d'acciaio hà una longa vita di serviziu, è a cunchiglia d'aluminiu oxidizes seriamente à a temperatura alta, risultatu in a fatigue vuluntaria di u metale.À u situ di casting, pudemu spessu vede u furnace di cunchiglia d'aluminiu chì hè stata utilizata per circa un annu.A cunchiglia hè dilapidata, a fuga magnetica di u furnace di cunchiglia d'acciaio hè menu, è a vita di serviziu di u fornu di cunchiglia d'acciaio hè assai più longa di quella di u fornu di cunchiglia d'aluminiu.
7. At prisente, l'implementazione di e pulitiche di prutezzione di l'ambiente è di salvezza hè relativamente strettu, cusì u furnace di cunchiglia d'azzaru rimpiazzà u furnace di cunchiglia d'aluminiu in un futuru vicinu.
U furnace di cunchiglia d'acciaio ordinariu aumenterà u cunsumu di energia di circa 10% cumparatu cù a cunchiglia d'aluminiu!Parechje tecnulugii sò necessarii per riduce a perdita di furnace di cunchiglia d'acciaio, cusì ci hè un grande gap in u prezzu.A tecnulugia core di furnace di cunchiglia d'acciau si trova in l'anellu di Faraday è u disignu strutturale.Attualmente, a maiò parte di i fabricatori domestici ùn anu micca una tecnulugia di cunchiglia d'acciaio à pocu cunsumu.Puderanu solu distingue gradi in u gruixu di tubi di cobre.Anu da fà una falsa publicità è dicenu bè senza tecnulugia.Se l'utilizatori utilizanu un furnace di cunchiglia d'acciaio ordinariu, puderanu cunsumà centinaie di millaie di kWh più elettricità annu.U furnace di cunchiglia d'acciaio hà una qualità alta, media è bassa, è u prezzu di e diverse cunfigurazioni varierà da decine di millaie.


Tempu di Postu: Apr-02-2022