Implementa strettamente a gestione è u mantenimentu di e macchine è l'attrezzature per laminazione in acciaio

U rapidu sviluppu di u campu industriale hà purtatu sempre più machini è equipaghji in u campu di l'acciaio.Nta l 'ùrtimi anni, l 'applicazzioni cuntinuu di a scienza muderna è tecnulugia in u campu industriale hà assai migliuratu u livellu di mechanization.Steel industriali rolling equipi appartene à un tipu d'apparicchiaturi miccanicu pisanti.Laminazione di l'acciaio hè una seria di prucessi operativi pruduciuti da cambià a pressione di lingotti è billette per mezu di a rotazione cuntinuu di u rolling roll.Nowadays, a gestione di ogni ghjornu è u mantenimentu di l'equipaggiu di laminazione in acciaio hè diventatu una parte impurtante di a gestione meccanica di l'impresa, in particulare. Alcune parti chjave di l'equipaggiu di laminazione in acciaio, cum'è a tella di l'arbulu, u cuscinettu, etc., è a gestione regulare è u mantenimentu di ogni ghjornu deve esse realizatu, per assicurà u funziunamentu sicuru è stabile di l'equipaggiu di laminazione in acciaio.

abqb

In generale, hè difficiule di ghjudicà cù precisione à l'occhiu nudu in u fallimentu di l'equipaggiu di laminazione d'acciaio.U fallimentu di l'attrezzatura di laminazione di l'azzaru hà bisognu à cunsiderà cumplettamente i fatturi in parechji aspetti, cum'è a velocità attuale di l'equipaggiu di laminazione di l'acciaio, a qualità di a materia prima, a categuria d'acciaio, etc. À u listessu tempu, bisognu di utilizà una varietà di cunniscenze per ghjudicà s'ellu colpa di l'equipaggiu di laminazione d'acciau, riassuntu hè attraversu l'equipaggiu di surviglianza pertinenti di l'equipaggiu di laminazione d'acciaio di travagliu statu di monitoraghju in tempu reale, è scopre a situazione anormale di u prublema, è dopu piglià misure mirate per risolve, da u persunale di campu per arregistrà sti dati. , da l'ingegnere per verificà è rivede i disegni.

Gestione di ogni ghjornu è misure di mantenimentu di cuscinetti
U mantenimentu di u ghjornu di u cuscinettu hè relativamente simplice, chì pò riflette se u difettu di l'equipaggiu di rulli d'acciaio secondu a prestazione è a qualità di u cuscinettu. evite impurità è oliu attaccati à l'attrezzatura di laminazione d'acciaio in u stratu protettivu, affettendu cusì a qualità di produzzione di i prudutti di laminazione d'acciaio.À u listessu tempu, in a fase di mantenimentu, assicuratevi chì a superficia di a capa protettiva di l'alia hè liscia è senza pori è pieghe.

Misure di gestione è mantenimentu di ogni ghjornu di e piastrelle di fustu di lega
Prima di a gestione è di mantenimentu, l'impresa deve furmulà u sistema di ispezione è mantenimentu currispondente, è preparanu un pianu d'urgenza, per assicurà chì l'equipaggiu di laminazione di l'acciaio ùn falli micca per via di u dannu à a tile di l'albero di lega. tile di l'albero di lega, hè necessariu di assicurà una bona lubrificazione trà e tella di l'albero di lega è l'arbulu, selezziunà lubricant raghjone, scrape and burrs liscia per evità l'usura è u fallimentu di i tile di l'arbre in lega.

Aghjustate a distanza di cuscinetti ragiunate
Durante u travagliu di scraping, u spaziu di u cuscinettu deve esse aghjustatu regularmente. L'aghjustamentu di a distanza di cuscinetti pò esse misurata da un calibre di tappi, un micrometru è strumenti di pressione di piombo, è u gap di cuscinetti pò esse aghjustatu secondu a velocità di rotazione attuale è a capacità portante di l'acciaio. equipamentu.

Realizà un travagliu regulare di ispezione è mantenimentu
L'ispezione regulare è u mantenimentu di l'altri parti di l'equipaggiu di laminazione d'acciaio, è i registri di ispezione, cum'è l'usura di i cuscinetti è i pezzi di usura in l'equipaggiu di laminazione d'acciaio. statu di funziunamentu o statu di arrestu.

A tecnulugia di l'infurmazione muderna hè aduprata per analizà è processà i dati di difetti
In a gestione quotidiana è u mantenimentu di l'equipaggiu di laminazione di l'acciaio, per assicurà a gestione più efficiente è u travagliu di mantenimentu, hè necessariu di sfruttà pienamente i mezi muderni di tecnulugia di l'informazioni per monitorizà u so statutu di u funziunamentu è i paràmetri pertinenti in cunseguenza, è per prevene l'occurrence. di fallimentu di l'equipaggiu di laminazione d'azzaru attraversu l'analisi scientifica è u trattamentu di e dati.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022