Ciò chì deve esse attentu durante a chjusa di u mulinu di laminazione

In u prucessu di pruduzzione di u mulinu di laminazione, quandu ci hè un fallimentu di piantà per u mantenimentu o quandu deve esse chjusu in una emergenza, chì deve esse attentu dopu chì u mulinu di laminazione hè firmatu?Oghje, sparteraghju cun voi una breve analisi.

1. Dopu à u mulinu di laminazione si ferma, cessà di nutriscia l'acciaio, è tagliate u rolling in linea da u taglio di gasu per evitari chì u rullu sia stressatu è causanu danni.

2. Se u mulinu di laminazione deve esse chjusu per un bellu pezzu, u megliu metudu hè di apre u sistema di lubrificazione per mantene a lubricazione di u cuscinettu principale, è dopu sigillallu per impediscenu a polvera è i detriti di entre in u cuscinettu.

3. Tagliate l'alimentazione di u mulinu è l'equipaggiu ausiliari.

4. Drain l'acqua in u tubu di rinfrescante per evità a congelazione è u cracking di u tubu di rinfrescante quandu u clima hè fretu.

5. Prutegge u sistema di lubrificazione, u mutore, l'embrague di l'aria è l'accionamentu lentu da a polvera, ma ùn sigillate micca troppu strettu per evità l'accumulazione di umidità.Aduprate un picculu riscaldatore o una lampadina di guardia per prevene l'accumulazione di umidità.

6. Pone un saccu di dessicante in tutti i pannelli di cuntrollu è elettricu per impediscenu l'accumulazione di umidità è sigillate in modu sicuru u pannellu di cuntrollu.

I punti di sopra chì ci vole à esse attenti sò i pruduttori di laminazione di l'acciaio chì anu da pagà una attenzione particulari.Solu fendu un bonu travagliu in u travagliu di mantenimentu durante l'arrestu di u laminatore, l'equipaggiu di laminazione pò cumpiendu megliu i travaglii di produzzione durante u periodu di produzzione, migliurà l'efficienza di laminazione è allargà u laminatore.A vita di serviziu!


Tempu di Postu: Mar-11-2022