Cumu risolve u prublema di Roll Cracking

L'usu dirotulihè spessu causatu da parechji fattori, chì risultatu in varii usura, cracke, sparghje, cracking è altre mancanza di i rotuli, causannu impattu seriu nant'à u nostru prucessu di pruduzzioni.Chì ghjè u metudu per trattà?

A seguita spiega i difetti cumuni di i rotuli è l'intruduzioni di i metudi di trattamentu.

1.Roller wear hè divisu in trè categurie.

L'usura meccanica hè causata da l'attrito trà l'aspettu di u rollu è e parti rotulate.

L'usura termale hè causata da l'effettu di l'altitudine di a temperatura, a fusione o l'evaporazione di a superficia.

L'usura di a corrosione hè causata da l'effettu chimicu, l'effettu elettrochimicu, l'effettu d'ossidazione, etc., di l'umidità nantu à a superficia di u rollu, chì causanu a perdita è a migrazione di u materiale esternu.

rotulu di mulinu
2.Roll cracking rolling in a pruduzzione di munzelli di azzaru, card steel, tail chasing è altri incidenti, risultatu in un forte aumentu di a temperatura di a so parte, u stress termale resultanti è u stress arrangiamentu supera u limitu, custituisci cracking termale.

L'estensione di Rolling custituisce a lingua, a so temperatura hè più bassu di a mità di e parti rotulate, pruducerà stress termicu è ancu cambiamenti bruschi di stress rolling, custituendu crepe d'impattu, rotulazione, per via di ossidu di ferru stack rolling, graffi di guardia guida è altri motivi. custituiscenu ancu cracks.

3.Roll off a cumpusizioni è espansione di u crack accelerates, ghjunghje sin'à una certa lunghezza è prufundità, vi purtari a caduta.

4.Roll cracking

1) Mancanze di casting Roll casting centrifugal, per via di a vibrazione centrifuga pruduce a cumpusizioni è l'arrangiamentu di a segregazione laminare, chì custituiscenu a rapida espansione di crepe, risultatu in cracking roll.

2)Rollarrangiamentu shortcomings cumpusizioni chimica ùn hè micca qualificata, rate cooling improper vi purtari a segregation cumpunenti, carburization corpu troppu altu shortcomings, solu pruprietà miccanicu calata, è infini purtari a cracking.

3) rotuli prucessu di trasfurmazioni in a pressione di forgiatura hè troppu picculu o deformazione irragionevule causata da u core di i rotuli ùn sò micca forgiati, custituendu una crepa à traversu u cristallu.I so metudi di trattamentu.

1, Urotulisò fatti di materiale resistente à l'usura è à u calore, è u trattamentu termicu currispundente è u trattamentu chimicu logisticu sò aduttati per homogenizà l'arrangiamentu è cresce a resistenza à l'usura di l'apparenza, è i rotuli sò inspeccionati prima di u mulinu per durezza è onde ultrasoniche. per assicurà chì ùn ci sò micca cracke è altre mancanze.

2 、 Quandu si girarotuli, a capa d'ossidazione residuale è i cracke sò completamente eliminati per riduce i cracke è u spargimentu di rotuli.3 、 Disposizione ragiunate di u ciclu di cambiamentu di u rollu, rotuli currispondenti, elaborazione di un pianu detallatu di riparazione di rotulu, cuntrullà a quantità di riparazione di rotulu in a scala necessaria, piazzamentu ragiunate di scala di iniezione d'acqua di rinfrescante è cuntrollu di u voluminu di l'acqua di rinfrescamentu per assicurà chì a temperatura di rinfrescamentu di rolls hè cuntrullata in a scala nurmale.

Mill Roll

4, rinfurzà l'ispezione di u puntu di l'equipaggiu, a prevenzione di incidenti di l'equipaggiu di laminazione, riduce l'azzaru di a carta risultante, l'acciaio di pila, a caccia di coda è altri incidenti, u cuntrollu strettu di a temperatura di laminazione, eliminà l'acciaio à bassa temperatura attraversu u mulinu, per prevene a sovraccarichi di forza di rolling.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022